چشم گرگ

بیدار شو٬ پیش از آنکه مجبور شوم با دندان هایم بیدارت کنم...

چشم گرگ

بیدار شو٬ پیش از آنکه مجبور شوم با دندان هایم بیدارت کنم...

می رم و می رم و می رم...

دلم گل می خواد.گل...یه عالمه گل و بلبل...دلم برف می خواد و  درخت و پرنده.خسته شدم. 

دارم پیر می شم اینجا. 

روزبه روز پیر و پیرتر و حتی بهار هم تاثیری روی من نداره.

 

یه زمانی به همه گفتم من از ایران خارج نمی شم.گفته بودم عمرا ایران رو ترک نمی کنم تا وقتی که به چشم خودم ببینم همه چیز اینجا رو به راهه. 

خب. 

حرفمو پس می گیرم. 

میرم.در اولین فرصتی که دستم بیاد.و دیگه هم بر نمی گردم. 

شاید بگین دلت می آد؟نه.دلم نمی آد.شاید اون روز که بخوام برم از غصه بمیرم ولی با وجود این می رم.از اینجا می رم. 

می رم یه جایی که بوسیدن گناه نباشه. 

و باد رو برای وزیدن توی موهام زندانی نکنن. 

می رم یه جایی... 

که آسمونش تا ابد باشه 

تو جنگلاش صدای اره برقی نیاد 

جایی که اجدادت بتونن با خیال راحت بخوابن...و نیازی نباشه تو بیدار بمونی به خاطرشون!  

جایی که اشتباهات اجدادت روی دوشت سنگینی نکنه... 

می رم یه جایی... 

اونجا هر رنگی باشی دوستت خواهند داشت  

...چرا که مردمش رنگین کمان رو در آسمون می بینن 

که هم سبز داره  

هم سرخ.

 

می رم...از اینجا... 

نظرات 5 + ارسال نظر
سامان شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.30rish.com

بزرگترین سایت تفریحی با طرحی و نو تازه
www.30rish.com
----------------------------------
دوستانی که می خواهند تبادل لینک کنند در قسمت نظرات بگنند.
با تمام دوستان تبادل لینک می کنیم.
فقط آمارتون دیگه از 300 تا کمتر نباشه.
----------------------------------
فروش اپمر های قدرتمند بلاگ اسکای و بلاگفا و هر چی دوست داردی با کمترین قیمت
دونه ای 5000 تومان
2 تا با هم 9000 تومان
منتظر شما هستیم

منا شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ب.ظ http://muness.blogfa.com

آخ...آخ...

jiiiiiigh یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ق.ظ

http://manopezeshki.persianblog.ir/post/292

برای شکلک دار کردن نظراتت این پست رو بخونی بد نیس ..

jiiiiiigh یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ب.ظ

مهی .. باید بیای تعریف کنی چه اتفاقایی برات افتاد هااااا ..

متی یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:24 ب.ظ http://mattigirl19@blogfa.com

عسلک من که پونصد ساله دارم مکررا تکرار می کنم ! چه خوب شد نظرت عوض شد . شوالیه من رو جر داد برای خونه ی توی لندن تو !‌ :-S

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد